Fijne Kerst! - Reisverslag uit Best, Nederland van Susanne Boon - WaarBenJij.nu Fijne Kerst! - Reisverslag uit Best, Nederland van Susanne Boon - WaarBenJij.nu

Fijne Kerst!

Blijf op de hoogte en volg Susanne

25 December 2012 | Nederland, Best

Hoi hoi,

Allereerst wil ik iedereen een hele fijne kerst wensen op deze eerste kerstdag 2012!

Bijna is het zo ver: komende zaterdag stap ik op de trein en gaat het avontuur beginnen. Het meeste zit al in mijn backpack en van veel mensen heb ik al afscheid genomen. De uit-zwaai-ketting van de scheepsmaatjes hangt me al vrolijk uit te zwaaien en lieve afscheidsberichtjes druppelen binnen. Zo langzamerhand beginnen de zenuwen wel te komen, maar ik heb er vooral heel veel zin in!

Zo nu en dan zal ik hier een berichtje zetten over wat ik allemaal beleef, dus ben je nieuwsgierig meld je dan even aan voor een automatisch mailtje.

Alvast voor iedereen een hele fijne jaarwisseling!



  • 26 December 2012 - 00:03

    Tjarco:

    Fijne dagen en succes op reis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Susanne

Actief sinds 20 Okt. 2013
Verslag gelezen: 384
Totaal aantal bezoekers 18050

Voorgaande reizen:

01 Juni 2013 - 27 Juli 2013

Werken in Natuurparken in Californië

29 December 2012 - 31 Mei 2013

Backpacken in Scandinavië, Ierland en Canada

Landen bezocht: